zahrnuje uzavřený soubod dílů, který umožňuje stavbu následujících přívěsových variant a jejich doplňování účelovou výstrojí:
- PS400A – přívěs krátký, ojový s dřevěnou korbou
- PS400B – přívěs krátký, ojový s kovovou korbou
- PS400C - přívěs dlouhý, ojový s dřevěnou korbou
- PS400D – přívěs krátký, páteřový s dřevěnou korbou
- PS400L – přívěs dlouhý, páteřový s dřevěnou korbou
- PS400K – přívěs krátký, páteřový s rámem
- PS400S – přívěs dlouhý, páteřový s rámem
- PS400T – přívěs krátký,páteřový dvounápravový
- PS-400O – přívěs dlouhý, páteřový dvounápravový
Stavebnicová konstrukce umožňuje uživateli jednoduchou přestavbu, (při požití několika dalších prvků), pro víceúčelové použití přívěsu (jako nákladní, lodní a pod).
Ve stavebnici jsou aplikovány nápravy s pryžovými pružícími jednotkami, zabezpečující vysokou provozní spolehlivost bez nároků na údržbu.
Kola pro pneumatiky 4 x 8“ jsou hliníková se snímatelnými ráfky.
Celková hmotnost přívěsu činí 400 kg na jednu nápravu. Maximální povolená rychlost přívěsu je 80 km/hod.
K tažnému vozidlu, opatřenému schváleným tažným zařízením, s kulovým čepem a průměru 50 mm (dle ISO 50) se přívěs připojuje přívěsovým kloubem,
vybaveným samočinným vymezováním vůle na čepu.
Elektroinstalace je řešena samostatným panelem koncových světel, který kromě koncových svítilen nese i odrazové trojúhelníky. K zásuvce na tažném
zařízení se připojuje kabelem zakončeným sedmipólovou vidlicí.
|